Ekonomi

YEDAŞ, Ramazan Bayramı’nda kesintisiz enerji sağlamak için hazırlıklarını tamamladı

YEDAŞ Genel Müdürü Yunus Emre Bilgi, Ramazan Bayramı boyunca kaliteli ve kesintisiz enerji sunmak amacıyla tüm hazırlıklarını tamamladıklarını, 659 personel ve 127 jeneratörün ilgili yerlerde konumlandırıldığını söyledi.

Samsun, Ordu, Çorum, Sinop ve Amasya illerinde yaklaşık 3 milyon müşterisine elektrik dağıtım hizmeti veren YEDAŞ, Ramazan Bayramı’nda hem saha hem de çağrı merkezi çalışanları ile 7/24 görev başında olacak. Ramazan Bayramı’nda da kaliteli ve kesintisiz enerji sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüren YEDAŞ, 5 bölgede 659 arıza onarım personeli, 241 araç ve 73 nöbetçi amirin bayram tatili boyunca hizmet vermesini planladı.

Toplam 659 personel ve 127 jeneratör ilgili yerlerde konumlandırıldı

YEDAŞ Genel Müdürü Yunus Emre Bilgi, alınan önlemler hakkında, “YEDAŞ olarak, bayram boyunca kaliteli ve kesintisiz enerji sunmak amacıyla tüm hazırlıklarımızı tamamladık. 659 arıza onarım personeli, 241 araç ve 73 nöbetçi amir bayram tatili boyunca hizmet vermeye devam edecek. Meydana gelebilecek arızaları anlık takip etmek, uzaktan müdahalelerini sağlamak ve saha ekiplerimizle koordineli ilerleyebilmek adına 45 kişiden oluşan operasyon merkezi kadrosu 7/24 görevleri başında olacak. Ayrıca, dağıtım şebekesinde yaşanacak herhangi bir kesinti halinde, 127 adet jeneratör, ihtiyaç durumunda devreye alınabilecek şekilde kritik lokasyonlarda konumlandırılacak” dedi.

Bayramda planlı bakım çalışmalarının da askıya alındığını aktaran Yunus Emre Bilgi, uzaktan izleme sistemleri, çağrı merkezi ve diğer kanallar üzerinden gelen bildirimler doğrultusunda, ilgili yere en yakın ekibi yönlendirerek arızanın giderilmesini sağlayacaklarını belirtti.

7/24 çağrı merkezi desteği

Şirketten yapılan açıklamada, “Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutan YEDAŞ, tüm müşterilerin talep ve şikayetlerine hızlı dönüş sağlamak adına, çağrı merkezinde maksimum sayıda müşteri temsilcisini görevlendirdi. Tüm bu organizasyonun eksiksiz ilerlemesini sağlayacak iletişim ekibi YEDAŞ Genel Müdürlük binasında konumlandırıldı. Buna ek olarak, muhtar WhatsApp grupları ile de koordineli şekilde iletişimin sürdürülmesi planlandı. Bu kapsamda, 186 Çağrı Merkezi, 0530 10 60 186 numaralı WhatsApp hattı, www.yedas.com Webchat, YEDAŞ destek Twitter hesabı ve diğer sosyal medya hesapları üzerinden talep ve şikayetlere cevap verecek” denildi. – SAMSUN

haber-nurdagi.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
betturkey
istanbul eskort kızlar
güvenilir istanbul escort
vip eskort istanbul
istanbul escort bayan
istanbul lüks escort
adalar eskort hizmetleri
arnavutköy escort bayan
vip eskort ataşehir
escort avcılar
profesyonel bağcılar escort
bahçelievler eskort rehberi
bakırköy vip escort
profesyonel başakşehir escort
bayrampaşa elit escort
beşiktaş eskort bayanlar
lüks eskort beykoz
beylikdüzü escort bayan
beyoğlu eskort ajansı
büyükçekmece lüks escort
çatalca escort
profesyonel escort çekmeköy
esenler lüks escort
vip eskort esenyurt
eyüp lüks escort
en iyi fatih escort
gaziosmanpaşa escort hizmetleri
güngören lüks escort
kadıköy escort bayan
kağıthane eskort kızlar
elit escort kartal
küçükçekmece eskort rehberi
en iyi maltepe escort
pendik profesyonel eskort
sancaktepe profesyonel eskort
sarıyer güvenilir escort
şile escort bayan
silivri vip escort
şişli gecelik escort
sultanbeyli güvenilir escort
sultangazi eskort
escort bayan tuzla
ümraniye eskort bayan
üsküdar escort hizmetleri
zeytinburnu güvenilir escort
istanbul escort bayan
en iyi istanbul escort